انواع ظروف یکبار مصرف

Buy Best disposable plastic containers + Best Price - Arad Branding

 

انواع ظروف یکبار مصرف :

  • ظروف یکبار مصرف گیاهی
  • ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • ظروف یکبار مصرف کاغذی
  • ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ظروف یکبار مصرف گیاهی: طروف یکبار مصرف گیاهی که اغلب با نشاسته تولید میشوند نسبت به دیگر ظروف به محیط زیست آسیب کمتری میرسانند. اگر این ظروف در طبیعت رها شوند پس از مدت زمان کمی تجزیه خواهند شد و خطری برای دیگر جانداران ندارند. همچنین ظروف یکبار مصرف گیاهی مقاومت و استقامت بالایی دارند که در دما های مختلف تغییر حالت و شکل نخواهند داد.

ظروف یکبار مصرف کاغذی: ظروف یکبار مصرف کاغذی در رستوران ها ، کافی شاپ ها ، اداره ها و… مورد استفاده قرار میگیرد. این ظروف توانایی حفظ و نگهداری تا دمای 100 درجه سانتی گراد را هم دارد و با غذای داخل ظرف هیچ واکنشی انجام نمیدهد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی: ظرف یکبار مصرف آلومینیومی به دلیل خاصیت فلزی خود توانایی تحمل دمای بسیار بالا را دارند و بیشتر در رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از مزیت های اصلی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی وزن سبک و حمل و نقل ساده آن میباشد.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی: آشنا ترین ظروف برای مردم ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است که تقریبا هر روز از این محصول در خانه یا محیط کار استفاده میکنند.ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به لحاظ صرفه‌ جویی در هزینه و زمان برای تولید کنندگان و فروشندگان مزیت دارند. همچنین، استفاده از این نوع ظروف در مواردی مانند جمع‌ آوری و حمل و نقل مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در حجم بالا، می‌تواند مناسب تر باشد.

همچنین، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به دلیل وزن و حجم مناسب و قیمت مقرون به صرفه، برای مشتریان نیز مزیت‌ هایی دارد. این نوع ظروف به راحتی جا به جا میشوند و قابلیت استفاده در محیط‌ های گوناگون را دارند.